Menu
×
Warsztat24.pl - konto użytkownika
Moje kontoLogowanie / Rejestracja
×
Zaloguj się
Utwórz konto
E-mail:
Hasło:
zapomniałes hasło?
Dlaczego warto założyć konto?

Zakładając konto w naszym sklepie zgłaszasz uczestnictwo w programie "Kupujesz-rabatujesz" i otrzymujesz:

  • 5% zniżki dla każdego zamówienia powyżej 500,00 zł
  • 10% zniżki dla każdego zamówienia powyżej 1 000,00 zł
E-mail:
Hasło:
1 cyfra
Bez spacji
min. 8 znaków
1 znak specjalny
Akceptuję regulamin sklepu *)
Chcę otrzymywać od Warsztat24.pl, zgodnie z regulaminem, który akceptuję, informacje handlowe dot. tej spółki oraz jej partnerów, na adres e-mail.
Lakiernictwo
>
Blacharstwo
>
Smart Repair
>
Autokosmetyka
>
Mechanika i Artykuły BHP
>

1

2

3

4

REKLAMACJE

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, masz prawo zareklamowania rzeczy wadliwej.

W razie konieczności możesz skorzystać z:

  • gwarancji producenta - o ile taka została udzielona a także nie minął okres gwarancyjny, albo
  • rękojmi - w przypadku, kiedy towar ma wadę.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu - możesz również odstąpić od zawartej Umowy kupna-sprzedaży - więcej informacji na ten temat znajdziesz na strone Odstąpienie od umowy.

Gdzie zgłosić reklamację?

Produkt/-y, które chcesz zareklamować, należy odesłać na adres:
Warsztat24.pl Sp. z o.o. ul. Strzykały 2
62-300 WRZEŚNIA

Prosimy podać:

  • numer zamówienia - przyspieszy to proces obsługi Państwa zgłoszenia,
  • powód (krótki opis), dlaczego zdecydowali się Państwo reklamować dany produkt,
  • opcję, z której chcecie Państwo skorzystać (gwarancja, rękojmia, odstąpienie od Umowy).

Proces rozpatrywania reklamacji

Dla każdej pozytywnie rozpatrzonej reklamacji zgodnie z Twoim wyborem:

  1. wymienimy towar na wolny od wad - o ile wymiana na nowy egzemplarz będzie możliwa (tj. produkt będzie dostępny w naszym magazynie lub u naszych dostawców),
  2. zwrócimy środki za dokonane zamówienie,
  3. obniżymy cenę reklamowanego produktu.

Pozasądowe (polubowne) sposoby rozpatrywania reklamacji

Każdy Klient w procesie składania reklamacji może skorzystać z pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej lub jednej z organizacji społecznych, do której zadań należy ochrona konsumentów np. Federacji Konsumentów.

Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych rzeczników konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej, właściwych organizacji społecznych oraz pod adresami dostępnymi na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl.

Copyright © 2025 Warsztat24.pl